Απώλεια βάρους και ενεργοποίηση μεταβολισμού!

Απώλεια βάρους και ενεργοποίηση μεταβολισμού! Είναι γνωστό ότι ο μεταβολισμός εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ηλικία, το φύλο ή από τον γενετικό παράγοντα. Υπάρχουν όμως τρόποι με τους οποίους θα ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας, θα καίτε περισσότερε θερμίδες και συνεπώς θα απαλλαγείτε από περιττά κιλά.

 

1. Συχνά γεύματα

Όταν ο οργανισμός στερείται το φαγητό, για να φέρει ισορροπία μειώνει και τον ρυθμό με τον οποίο καίτε θερμίδες. Για τον λόγο αυτό πρέπει να τρώτε συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας και ποτέ το σύνολο των θερμίδων να μην είναι λιγότερες των 1.2οο ανά ημέρα.

2. Ενδυνάμωση μυών

Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι για κάθε κιλό μυικής μάζας στο σώμα σας καίγονται περίπου 28 με 100 θερμίδες την ημέρα, ενώ ένα κιλό λίπους δεν καίει τίποτα. Όσο περισσότερη τη μυϊκή μάζα έχετε, τόσο περισσότερη ενέργεια χρησιμοποιείται από το σώμα σας και συνεπώς τόσες περισσότερες θερμίδες θα καίτε. Έτσι καλό θα ήταν να κάνετε δύο με τρεις φορές την εβδομάδα γυμναστική.

3. Ποιοτικός ύπνος περίπου 8 ώρες.

Τα χρόνια προβλήματα ύπνου επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την επιβράδυνση του μεταβολισμού σύμφωνα με μελέτη του πανεπιστημίου του Σικάγο. Έτσι εάν θέλετε να χάσετε βάρος, η έλλειψη ύπνου, και συγκεκριμένα ποιοτικού ύπνου, θα σταθεί εμπόδιο στην προσπάθειά σας. Γι’ αυτόν το λόγο καλό θα ήταν να μειώσετε το άγχος και το στρες που παίζουν μεγάλο ρόλο στον ύπνο μας καθώς επίσης και την κατανάλωση αλκοόλ.

4. Προσθέστε αρκετές πρωτεΐνες στη διατροφή σας.

Βασικό συστατικό των μυών είναι η πρωτεΐνη. Αν δεν γίνεται λήψη πρωτεϊνών χάνετε μυική μάζα. Για κάθε κιλό στο σώμα μας χρειάζεται περίπου 1 γραμμάριο πρωτεϊνών.  Μια γυναίκα δηλαδή 55 κιλών πρέπει να λαμβάνει 55 γραμμάρια πρωτεΐνης την ημέρα.

5. Μειώστε τη ζάχαρη.

Η μεγάλη κατανάλωση ζάχαρης είναι πολύ πιθανό να αποθηκευτεί σαν λίπος στον οργανισμό σας.

Πηγή:beauty-tips.gr

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *